Çakma forma yakışmıyor...


Birkaç haftadır acaba bir değişiklik olur mu diye merak ettiğim bir konu... Belki daha önce de böyleydi ama artık bu kadar övdüğümüz, milyonlar harcadığımız Süper Lig'de olmaması gerektiğini düşündüğüm bir olay...

Hep bir ağızdan karaborsa bilete, ürüne hayır diyoruz. Biz taraftarlar da artık daha bilinçli davranıyoruz bu konuda ve daha çok özen gösteriyoruz. Kulüplerimizin kendi mağazalarından alışveriş yapıp kulübe destek vermek artık herkesin aklına daha çok yatıyor.

Fakat bu özeni aynı şekilde federasyondan da bekliyoruz. Bunun sorumlusu federasyondur diye düşünüyorum sonuçta. Bu dediğim olay da, takımlar sahaya çıkarken ve seramoni esnasında yanlarında minik gençler duruyor. Bu gençlerin üzerinde Süper Lig'de forma giyen takımların formaları gibi birşey bulunuyor. Forma gibi diyorum çünkü takımın renklerinde olan ve logosunu taşıyan t-shirtten farksız bunlar. Resmi ürünler değil  yani. O kadar bu konu üzerinde mücadele ederken, taraftarı orjinal ürün almaya davet ederken, federasyon 22 tane genci giydirecek ufak boyda takımların orjinal formasını bulamıyor mu acaba. Federasyon diyorum çünkü bunda kulüplerin her hangi bir etkilerinin olduğunu düşünmüyorum.

Kötü görüntü ve kötü örnek olmaktan başka hiçbir işe yaramadığını düşünüyorum... Bu iş zaman zaman Premier Lig'de de yapılıyor ancak orada çocukların üzerinde çakma forma gibi bir saçmalık yok.

Umarım yapacaksak doğru düzgününü yaparız ya da bu çocukları çakma formalarla seramoniye çıkarmayız bir daha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder